Asp.Net Login ekleyince sayfanın head ve body Kısmı Boş gelmesi

Bu konuya biraz daha derin deyineceğim. Nasıl oldu nasıl böyle bir sonuçla karşılaştım. Fakat şu anda iş yerinde olduğum için sadece çözümü söyleyeceğim.

Kısaca anlatayım.

Login.aspx sayfasını tasarladım. Loginimi sürükle bırak ile bıraktım. Sayfanın içeriği aynen şöyle idi.

<html>
<head></head>
<body></body>
</html>

Hatta başında shadow root da yazıyordu.

2-3 gün arşatırdım interneti. Böyle bir hata ile karşılaşan yok. Bende sıfırdan bir sayfa açtım web.config temiz fabrika ayarlı.

Web.config içine şu kodu yerleştirdim.

<appSettings>
<add key="ValidationSettings:UnobtrusiveValidationMode" value="none"/>
</appSettings>

Ve artık login toolumuz gözüküyor. 

Daha geniş şekilde hafta sonuna kadar yazı hazırlayıp yayınlamaya çalışacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asp.Net ve Sql ile Bağlantılarda Alınan Hatalar

MVC route .html uzantılı sayfaya yönlendirme

Sql İlişkili Tablolardan Kayıt Silerken yada Değiştirirken Oluşan Hata