19 TL Değerindeki Uyduruk Seo Kitabı

Arkadaşlar Seo kitaplarını paylaşmakta biraz geç kaldım kusura bakmayın. İçindeki yazıları bu gece paylaşmaya başlayacağım.

Bilmeyenler ilk defa bu yazıyı okuyanlar için tekrarlıyorum. SeoAMK diye bir blog var. Blog sahibi 3 lü kitabı 19 TL ye satıyordu. Bende emektir dedim haksızlık olmasın dedim aldım. Sonra içine bir baktım ki ne göreyim. içindeki bilgilerin çogu tamamen sitesine trafik almak için blogunda paylaşmış. Kaldırmasını veya paramın iadesini istedim mesajlarımı sildi. 

Bende kitabının içinki tüm bilgileri burada paylaşacağım. Ve arkadaşlar sadece bununla kalmayacak! O adamın blogundaki tüm bilgileride buradan paylaşacağım ki artık isim ve itibarı "tabi varsa" tamamen sarsılsın!

Bana yarım saat verin. Sonra paylaşımlara başlayacağım!

Ücretsiz Seo kitabı linki için tıkla!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asp.Net ve Sql ile Bağlantılarda Alınan Hatalar

MVC route .html uzantılı sayfaya yönlendirme