Bölüm 1 SEO SÜRECİ (Seo Bizim İşimiz)

Bu yazıyı yazmak için çok uğraştım. İlk önce pdf i wordde dönüştürdüm. Sonra bir baktım ki ismi lazım olmayan arkadaş çakalllık yapmış yazıyı resim olarak yapıştırmış. Tabi bende ki inatı bilmiyor ismi lazım olmayan arkadaş.

Ben paylaşacağım dedim mi paylaşırım. Bende elle yazarım arkadaş. Hadi başlayalım..

Siteniz veya blogunuz varsa o zaman ziyaretçilerinizin çoğu sizi arama motorlarla bulur. Arama motoru kullanıcısı anahtar kelimeleri ya da sorularını arama motorlarında aratır, arama motorları da aranan bilgi ile ilgili indekslenen web sayfaları sonuç olarak sunar. Web sitenizi arama motorları için optimizme ederseniz sitenize daha çok trafik sağlarsınız ve arama motorlarında sıralamalarda yükselirsiniz.

Her gün paylaşım yapmaya çalışacağım. Eğer vaktim kalırsa daha fazla paylaşırım. Takip de kalın!

Bir sonraki makalemiz ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONUNA GİRİŞ i okumayı unutmayın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Asp.Net ve Sql ile Bağlantılarda Alınan Hatalar

MVC route .html uzantılı sayfaya yönlendirme